Pravo na hidžab: Borimo se za svoje pravo

Kontaktirajte autora peticije

Ova rasprava je automatski kreirana od peticije Pravo na hidžab: Borimo se za svoje pravo.


Gost

#576 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-04 13:18

#487: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Sta mislis ko je ovo pisao? 

 

I najzalosnije je sada se svi zele okititi perjem da su oni pokretaci svega, da su oni bili uz nas, da nisu proljevali svoju dnevnu dozu otrova itd.

 

Islam je pobijedio, ali bez VAS

 

Svi bi se sada zeljeli okititi perjem tudjeg rada, incijative i ideje.


Gost

#577

2016-02-04 13:19

Zato što hidžab nije vjersko obiljezje, već je to nacin islamskog života vjernice. Hidžab je moj identitet, moje pravo, moj PONOS I ČAST, ono najljepše što krasi jednu čestitu zenu, uz dužno poštovanje onih koje nisu pokrivene. Ako nesmetaju minjaci ispod kojih se vidi sve, toplesi, i td zašto bi poremećenom sistemu smetao hidžab koji je simbol morala i čednosti.Hidžab se ne smije uslovljavati ničim. RESPEKT ZA HIDŽAB

Gost

#578

2016-02-04 17:22

Diskriminacija! Do kada?
Koliko vam je dejtonska država neprijatelj i ovih dana, ko ima oči i uši, pamet mu i ne treba, može vidjeti i čuti o najnovijoj sramnoj odluci VSTV BiH
-Odluka (diskriminirajuča) VSTV o zabrani nošenja i isticanja vjerskih obilježja u sudovima BiH je nova uvreda vjernika i prevara gradzana..
Naime, prevara je utoliko veča kada znamo da je samo federacija, dužna preko pola milijarde isplatiti gradzanima na ime izgubljenih sudskih presuda u proteklim godinama(kase prazne, kamate rastu).
A tek uvreda vjernika, čujte molim vas; vjernik koji radi u sudu je pristrasan a homoseksualci atesta, alkoholičar, komunista,historičari ili ned'o Bog, lopov nisu pristrasni.
-Državi BiH tek slijedi gubljenje sudkih procesa i plačanje nematerjalnih nadoknada diskriminiranim, pripremite poreske kese gradjani za hirove vlastodržaca.
Možemo li još nešto ružnije od ovoga doživjeti?
Enes Juraldžija

#579

2016-02-04 18:14

"Ne mogu dušmani neukom
Štete nanijeti
Koliko može on sam sebi"

 Neka bude ovo pouka svakome, 

evo šta se desilo ženi koja je zapalila hidžab:

https://www.youtube.com/watch?v=V51cA6TlGdc&feature=youtu.be

 ALLAH JE NJU ZAPALIO


Gost

#580 Re: Re:

2016-02-04 18:26

#570: - Re:  

 Moram reći da je sestra upravu. Zaista je tužno koliko smo nisko pali. Svi znamo da uvaženi šejh Kuduzović nema profila, da ustvari njegov "glasnogovornik" objavljuje stvari na fb. Toliko smo nisko pali, da je čovjek imao x telefonskih poziva od strane brace da li da podrže ovu sestru i incijativu. 

 

 

Znači sestri je udareno na čast, i ono nema pametnijeg posla nego zvati tamo neku x osobu da li se smije potpisat ovdje s obzirom da se radi o sestri koja podržava tagutski zakon. 

 

Koliko smo nisko pali. 

Hidzejna Kovacevic

#581

2016-02-05 10:52

Hidžab nije skrivanje i bježanje od drugih ili samog sebe. Hidžab je izgled koji budi ponos u osobi koja ga nosi i poštovanje onih oko nje.

Fahret kadric

#582

2016-02-05 10:58

Savremeno demokratsko društvo u kojem je radikalni ateizam izuzetno forsiran i brižno njegovan od strane uticajnih ljudi nastoji da marginalizira i u stranu potisne sve što ima ikakve veze sa vjerom u Allaha.
U tom nastojajnu, oni su najprije pokušali obezvrijediti sve što je vezano za vjeru a vjernike prikazati kao nazadne i zaostale primitivce.

Žena muslimanka je njihova posebna meta.
Nju planski nastoje uništiti tako što će obezvrijediti i omalovažiti njen izbor da pokriva svoje tijelo. Hidžab je prikazan kao nešto nazadno a komunističko-ateističke falange su decenijama djelovale na umove žena ne bi li u njihove glave usadili kompleske manje vrijednosti i stida zbog hidžaba. Nisu bili baš neuspješni na tom polju jer se, nažalost, i danas mnoge žene muslimanke stide svoga identiteta a hidžab smatraju nečim što umanjuje njihovu vrijednost i sputava ih.

Borba između istine i mračnih sila nevjerstva traje odavno i neće prestati do Sudnjeg dana.
Na nama je da se naoružamo znanjem i da svakodnevno kod ljudi razbijamo predrasude o hidžabu i razvijamo svijest o Allahu i bitnosti poštivanja Njegovih naredbi.
Uspjeh je zagarantovan jer mi čvrsto vjerujemo da je istinito obećanje Gospodar svjetova:
"Mi ćemo, doista, pomoći poslanike Naše i vjernike u životu na ovome svijetu." (40:51)

Denisa Malić
Autor ove peticije

#583

2016-02-05 13:54

Sarajevo

Protestna šetnja za ljudska prava

Moj hidžab, moje pravo, moj izbor

Nedjelja 7.2.2016.

od 12.30 h na platou Baščaršije

do 14.00 h na platou BBI centra

 

 

 


Gost

#584 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-05 15:53

#494: Denisa Malić - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 I sad bi se željeli okititi perjem tvog rada, icijative i ideje. 

 

Isti oni koji su bili protiv.


Gost

#585

2016-02-05 15:56

Koordinacija bošnjačkih NVO obavještava javnost da će u nedjelju 07.02.2016. godine u Sarajevu održati protestnu šetnju. ... 

Mirna šetnja, pod nazivom "Protestna šetnja za ljudska prava - Hidžab - moje pravo, moj izbor" će se održati od Baščaršije, od 12:30 sati, do BBI centra i trajat će do 14 sati.

 

Cilj okupljanja je ukazivanje na diskriminaciju i kršenje ljudskih prava odlukom Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BIH o zabrani nošenja vjerskih obilježja u pravosudnim institucijama. Sloboda vjeroispovjesti je osnovno ljudsko pravo zagarantovano Ustavom BiH i međunarodnim konvencijama o ljudskim pravima.

Želimo na miran, dostojanstven i demokratski način ukazati na negativne posljedice takve odluke VSTV-a na osobe koje praktikuju vjeru a posebno žene muslimanke koje nose mahramu, koja nije vjerski simbol već dio identiteta i integriteta njene ličnosti.
Pozivamo građanke i građane da uzmu učešće u protestnoj šetnji i podrže ovu inicijativu.

Skup je uredno prijavljen Ministarstvu unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo i isti je odobren.

Akos.ba

 


Gost

#586 Re:

2016-02-06 12:47

#572: -  

 Da, kao i svaki put odredjena grupacija mora skrenuti malo na sebe paznju. Kako ste jadni.


Gost

#587

2016-02-06 20:16

ono sto Allah naredi ne moze covjek da zabrani

Gost

#588

2016-02-07 00:01

Moja duznost je da podrzim svoju vjeru tako da sestre po vjeri ne budu diskriminirane. Zabrana hidzaba je zabrana vjere.
Azra
Gost

#589

2016-02-07 05:29

Jer je naruseno osnovno ljudsko pravo!!!!!


Gost

#590 Re:

2016-02-07 08:39

#585: -  

 Nemojte zaboraviti danas šetnju

Azra Velagić Macic

#591

2016-02-07 08:41

zaista je nevjerovatno koliko je nama muslimanima važno,za naš iman i za naš život i ahiret,to što su Barbike sad obucene u hidžab.

 

Ako neko može proizvoditi barbike sa muslimanskom nošnjom, zašto neko ne može prihvatiti čovjeka (ženu) sa hidžabom?


Gost

#592

2016-02-07 14:02

Evo vratila sam se sa protestne šetnje, sestara je još ostalo. mašalah na odzivu. Samo me zanima jedna stvar. i voljela bih da mi neko odgovori

 

 

Zašto nije bilo braće koji nose bradu, skracene nogavice itd. ili sestara koje nose nikab? Zašto se smatrate neobaveznim na odziv?

 

Malo je licemjerno čitavo vrijeme piskarati o akcijama, i kada se akcija desi, prvi ste koji ostane u kućama.

 

P.S. Hvala Bogu pa nam Azra velagic macic nema vece brige od rasprave o barbikama. Blago se njoj i njenom mozgu!


Gost

#593

2016-02-07 20:55

Ko ima pravo odlucivati kako i sta ce netko obuti,obuci,staviti naglavu,nositi carape ili rukavice nositi gace ili gacice ili biti bez istih nositi na vratu lanac,lancic neko nosi krst neko mjesec i zvijezdu napominjem to nikom normalnom nesmeta

Gost

#594 Re:

2016-02-08 07:22

#592: -  

 Zato su nas podržali dede i nane

A svi bi u džihad!

 

najtragičnije je

nisu se smirili dok se 

protesti nisu održali

 

Kada su se održali 

nigdje

nikog od "njih".

 

Par dana

mogli smo čitati

napucane fejsbuk

statuse.

 

Uvijek je bilo

pas koji

laje

ne ujeda!


Gost

#595

2016-02-08 08:02

Da nam se Allah svima smiluje.

 

zaista je bilo sestara kojima  nisu bile dovoljne rijeci Kuduzovića koji je rekao da je to džihad!

 

 

Pogledajte šta je bilo pitanje prije sarajevskih protesta ( znaci dvoumljenje im je oko toga da li da podrže sestru, a ne dvoume se da pišu osobi koja im nije mahrem), sestra u pitanju tačno navodi šta se ne traži ŠERIJAT, u toj svojoj igri ne znam kako da je nazovem ( budalom) zaboravlja da joj taj isti šerijat zabranjuje fejsbuk, zabranjuje da piše konekakvim muškarcima, zabranjuje raspravu i slično. Molim vas, presudite sami:

 

PROPIS PROTESTA (demonstracija i slično) I UČESTVOVANJA U NJIMA

 

 

- Eselamu alejkum brate Zijade.
Jučer smo bili svjedoci protesta u Tuzli koji su otišli malo više, dosta je bilo povrijeđenih i sl. Čak čitam kao da je jedna gospođa i preselila (molim Allaha da joj olakša). Po fb se već najavljuju protesti za danas i kod nas u Sarajevu i šire, pa me interesuje da li je nama dozvoljeno izlaziti na ove proteste, a mislim da se njima ne traži Šerijat i sl, već čisto promjena vlade i boljih uslova života. Šta ako dođe do agresivnosti policije, da li se smijemo sukobiti sa njima. Šta ukoliko baš protesti pređu u nerede, kako se ponašati. Kako obavljati namaz ako ovo, ne dao Allah, pređe u da kažem borbu između građana i policije i sl. kao u Ukrajini i sl.
Hvala ti velika i ako odgovoriš i ako ne odgovoriš. Da te dragi Allah nagradi i učini od onih koji će ući u najveći stepen Dženneta bez polaganja racčuna!
ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu.

Hvala Allahu i neka je salat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim:


Tema demonstracija, protesta, političkih ili ekonomsko-socijalnih pobuna i slično je jako opširna i kompleksna tema.

Znači, pitanje nije crno-bijelo niti jednoobrazno, ima razna stanja, zavisi od mnoštva okolnosti, nije isto u islamskoj državi u kojoj se vlada po Šerijat ili u neislamskoj ili u kojoj se ne vlada po Islamu.

A stručna obrada tematike o svemu ovome zahtijeva više vremena a kojeg ja sada trenutno nemam.

S tim, da se uopćen odgovor o ovoj temi u konkretnoj situaciji u našoj i sličnim državama sastoji u sljedećem:

Polazimo od činjenice da je naša država na vrhuncu političkog, ekonomskog i socijalnog pada, kolapsa i dekadence, da je izjedaju najgore i najljuće bolesti: nepravda, korupcija, mito, pronevjere, izdaje, zloupotrebe položaja, nekompetentnost kadrova i vođstva i slično.

Pa tako, ako se u našoj državi, ovakava kakva jeste, sa tim protestima, demonstracijama i slično očekuje i može ostvariti promjena socijalnog, ekonomskog, političkog ili sličnog stanja na bolje, onda je iste dozvoljeno organizovati, treba ih podržati i učestvovati u njima.

Ovaj stav se može dokazivati riječima Uzvišenog: „Ja samo želim popravljati stanje (preporod, reformu) koliko mogu, a uspjeh moj zavisi samo od Allaha; u Njega se uzdam i Njemu se obraćam“ (Hud, 88).

Ova dozvola se uslovljava ispunjenjem sljedećih šartova:

Prvi
- da protesti i demonstracije budu čisti od ubistava, ranjavanja, nanošenja tjelesnih povreda i maltetriranja bilo koga, svejedno od učesnika ili onih protiv kojih su usmjereni protesti.

Dokaz za ovo su opći šerijatski tekstovi koji zabranjuju bespravno ubijanje, ranjavanje, nanošenje tjelesnih povreda i slično:

Poput riječi Uzvišenog: „Ako neko ubije nekoga koji nije ubio nikoga, ili onoga koji na Zemlji nered ne čini – kao da je sve ljude poubijao“ (El-Maide, 32),

„Ne ubijajte onog koga je Allah zabranio ubiti, osim kada to pravda zahtijeva“ (El-En'am 151, El-Isra' 33),

„I jedni druge ne ubijajte“ (En-Nisa 29),

„I ne pravite nered na Zemlji, kad je na njoj red uspostavljen“ (El-E'araf, 56).

Hadis mutefekun alejhi od Ebu Bekreta, radijalahu anhu: „Zaista su vaša krv, vaš imetak i vaša čast jedni drugima zabranjeni“.

Takođe, hadis kojeg bilježi Ibn Madže, Darekutni i Malik u Muveteu od Ebu Se'ida El-Hudrija, radijallahu anhu, je došlo da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Nema štete niti nanošenja štete". Bilježi ga takođe Ahmed u rivajetu od Ibn Abbasa, radijallahu anhuma. Vjerodstojnim ga ocjenjuju Hakim i Albani a dobrim Ibn Redžeb i Šuajb Arnaut. Ovim hadisom se zabranjuje nanošenja štete drugima, kako tjelesna tako i imovinska šteta.

Drugi – da protesti i demonstracije budu čisti od krađe, otimačine ili uništavanja bilo čije imovine, svejdeno bila imovina državna, privatna ili imovina neke firme.

Argument za ovo su opći šerijatski tekstovi koji zabranjuju bespravno uzimanje, otimanje ili uništavanje tuđeg imetka:

Poput riječi Uzvišenog „O vjernici, jedni drugima na nedozvoljen način imanja ne prisvajajte“ (En-Nisa 29), „I ne pravite nered na Zemlji, kad je na njoj red uspostavljen“ (El-E'araf, 56).

Hadisi gore spomenuti: „Zaista su vaša krv, vaš imetak i vaša čast jedni drugima zabranjeni, ...“, "Nema štete niti nanošenja štete".

Treći – da se u toku protesta izbjegava sve ono što je po Šerijatu zabranjenom, poput: muzike, vrijađanja, klevetanja, laganja, psovanja, prostakluka, miješanja žena i muškaraca i slično.

Dokazi za ovo su šerijatski argumenti koji zabranjuju spomenutih radnji i aktivnosti a čije izlaganje nije predmet ovog pitanja. 

U slučaju napada od strane policije i nekoga drugog na protestante koji ne čine nered, ne uništavaju materijalna dobra niti ikoga fizički napadaju, propisano je da se brane onoliko koliko je potrebno da se odupru napadaču.

Dokaz za ovo su sljedeći ajeti i hadisi:

- Ajet: „Onima koji vas napadnu uzvratite istom mjerom i Allaha se bojte, i znajte da je Allah na strani onih koji se grijeha klone“. (El-Bekare, 194)

- Ajet:  „Ako hoćete da na nepravdu uzvratite, onda učinite to samo u onolikoj mjeri koliko vam je učinjeno; a ako otrpite, to je, doista, bolje za strpljive“. (En-Nahl, 126)

- Hadis: „Ko bude ubijen braneći svoj imetak on je šehid, ko bude ubijen braneći svoj život on je šehid, ko bude ubijen braneći svoju vjeru on je šehid, ko bude ubijen braneći svoju porodicu on je šehid“, bilježe ga Ebu Davud, Tirmizi, Nesai i Ahmed, a vjerodostojnim su ga ocijenili Albani i Šujab Arnaut:

Prema tome, protesti za koje se može reći da su dozvoljeni su oni koji izraz nezadovoljstva stanjem, javni, narodni, sveopći zahtjev i želja za promjenom lošeg i nepodnošljivog stanja, a ne da ti protesti budu prilika za razaranje, uništavanje, ubijanje, uderanje i slično. Zato, kada protesti pređu u uništavanje tuđeg imetka, nanošenje ozljeda ljudima ili ubijanje, onda su oni izašli iz okvira dozvoljenog u Šerijatu te u tom slučaju nije dozvoljeno u njima učestvovati.
Ve billahi tevfik.


Gost

#596

2016-02-08 08:44

Sva joj čast!

 

 

OSVRT

Vlaisavljević: Gdje su na protestima za hidžab silni građanski aktivisti?

 

 

Svoj osvrt na jučer organizirane protestne šetnje povodom zabrane nošenja hidžaba za što je odluku donio VSTV, napisala je na svom Facebook profilu i profesorica Sanja Vlaisavljević. Njen komentar novinska agencija Patria prenosi u cjelosti.

-Par dana nisam u Sarajevu. ritualni odlazak vikendom. Gledam danas prosvjede koji se odnose na ljudska prava! Da, ljudska prava i slobodu izbora: da se nosi hidžab! Gledala sam sve dnevnike da mi nesto ne promakne!

Nigdje, ali nigje ne vidjeh građanske aktiviste... ispade povreda ljudskih prava koja se odnosi na zabranu hidžaba nekakvo muslimansko pitanje, pitanje žena muslimanki! Onih koje su birale da budu pokrivene....

E. kako je ovo samo bio krhak teren za propitivanje vrijednosti u građanskom društvu. Danas je na ulicama ponajmanje trebalo biti njih.Pokrivenih! Danas su na ulicama trebali biti svi oni iz nekakvih helsinških odbora, organizacija za ljudska prava, raznih demokratskih udruga, otvorenih društava, plenuma, ženskih udruga, onih što sa velikim plaćama "plaču" jer drugi nemaju, oni sto ne dijele ljude, oni što se bore za multikulturalnost...a oni...nigdje ih...

Eee, nisu ljudska prava samo neka i samo za neke, nego za sve pa čak i za neistomišljenike. Za njih možda i ponajviše. Tek kada udruge civilnog društva i tobožnji neovisni intelektualci počnu braniti prava neistomišljenika u BiH, moći ćemo govoriti o građanskom aktivizmu. Do tada na sceni je samo jedna gadna projektna igra i ništa više.


Gost

#597 Re:

2016-02-08 14:36

#1: -  

 Selam alejkum

 

Danas ugledah jedan zanimljiv članak. Jedna pokrivena sestra pokušava da se okiti perjem tvog rada, i to javno. Mislim da bi bilo red da se ti kao osoba koja je sve ovo organizovala javiš.  Čak je naručila i novinarski članak o sebi. Pročitaj sama gdje se jedna diplomirana profesorica Bosanskog jezika želi prikazati u javnosti. Njezino ime je ERNESA BIHORAC. 

 

Mislim da svi imamo pravo na istinu. Pogotovo da javnost zna da ovo nije organizovala jedna pokrivena koja je završila Bosanski jezik, i koja je pokrivena TEK pet godina, koja je željna medijske pažnje!

 

Ovo je vrh bezobrazluka!

 

 

 

Ustav BiH garantuje svim građanima ljudska prava (uključujući pravo na slobodu vjeroispovijesti) i država se obavezuje na njihovo poštovanje

Piše: Nedim Botić

Nedavna odluka Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH o zabrani nošenja vjerskih simbola zaposlenim u pravosudnim institucijama, izazvala je burne reakcije i proteste od brojnih nevladinih organizacija, udruga za zaštitu ljudskih prava te građana.

Kao vid neslaganja s spomenutom odlukom, pokrenuta je i online peticija „Glas naroda protiv odluke VSTV-a“ na kojoj je do sada prikupljeno skoro 3500 potpisa građana i građanki BiH. U njenom obrazloženju stoji da odluka VSTV-a predstavlja diskriminaciju i oduzimanje prava svakog građanina da bude slobodan. „Rasna, etnička, religijska diskriminacija ne smije biti u našoj zemlji! Svećenici, imami, časne sestre, pokrivene muslimanke ne smiju biti diskriminirani!“, piše na stranici peticije.

Reakcija javnosti

Autorica ove peticije je Ernesa Bihorac, diplomirana profesorica bosanskog jezika i književnosti iz Mostara. Ističe da se prije pokretanja peticije konsultovala s pravnicima jer ne želi da se bilo šta radi mimo zakona države. Ustav BiH garantuje svim građanima ljudska prava (uključujući pravo na slobodu vjeroispovijesti) i država se obavezuje na njihovo poštovanje. Postoji strah da bi odluka VSTV-a mogla dovesti do narušavanja osnovnih prava i diskriminacije određenih kategorija stanovništva, zbog čega je i došlo do reakcije javnosti.


 

„Trenutni cilj peticije jeste da se ljudi u Bosni i Hercegovini konačno probude vezano za kršenje ljudskih prava. Želimo reći da se ne slažemo sa odlukom VSTV-a. Mene kao akademskog građanina vrijeđa bilo koja diskriminacija. Zar nam i Ustav ne garantuje sigurnost i slobodu?“, ističe Ernesa.
Diskriminacija na bilo kojoj osnovi ne samo da narušava kvalitetu života građana, več i koči napredak naše zemlje. Svaki čovjek ima pravo da ispoljava ono u što vjeruje. Stoga je peticija korak kojim se želi alarmirati bh. javnost na eventualno kršenje prava bilo koje skupine, a ne samo onih pogođenih odlukom VSTV-a.

„Ono što očekujem jeste da ljudi u cijeloj BiH kažu konačno NE diskriminaciji i narušavanju osnovnih ljudskih prava. Očekujemo da će se stati u kraj ovoj odluci i da će ljudi bez obziru na svoju religijsku pripadnost uživati jednaka prava. Zar nije pravo na slobodu vjere uređeno i Univerzalnom konvencijom UN-a o slobodama?“, pita se Ernesa.

Ipak, čini se da odluka VSTV-a posebno teško pogađa žene koje nose hidžab. Ukoliko ova odluka zaživi, upitno je njihovo bavljenje poslovima koji se dotiču pravosudnog sistema, što za sobom povlači brojne druge negativne implikacije. Takođe, postoji bojazan da bi se takva diskriminatorna praksa mogla prenijeti i na druge društvene i poslovne sfere.

„Žena koja nosi hidžab predstavlja poštenje, iskrenost, čednost. Pokrivenim ženama mito i korupcija su strane riječi. Moralne su i odgovorne. Kako te stvari mogu biti problem za društvo? Danas imamo problema s ovom odlukom VSTV-a, ali ja se pitam gdje je kraj? Kada te Sud javno etiketira i ne priznaje, kako očekivati od drugih da te poštuju, uvažavaju i zaposle?“, kaže Ernesa.

Najbolji lijek

Ernesa Bihorac svojevoljno hidžab nosi već pet godina. Za nju marama predstavlja na prvom mjestu slobodu i pravo odlučivanja o sopstvenom životu. Drugačiji način oblačenja joj nije smetao da ostvari zavidne uspjehe na akademskom i poslovnom planu, da bude društveno aktivna i korisna članica društva. Naglašava da je i sama imala razne predrasude o hidžabu, dok nije pobliže upoznala žene koje ga nose. U svom društvu imam dosta drugarica koje ne nose hidžab, pa i onih koje nisu islamske vjeroispovijesti. Zato je najbolji lijek za predrasude i stereotipe upoznavanje s drugim i drugačijima.

„Uči! Sa znanjem i obrazovanjem se čovjek može boriti i uspjeti u životu. Itekako je važno da se žena obrazuje na svim poljima. Ako žena nosi hidžab to ne znači da ona mora biti vezana samo za kuću ili da upiše neki islamski fakultet. Ukoliko žena nema uslova da upiše fakultet, toliko je sada kurseva koji su besplatni ili su cijene niže nego na fakultetima. Iskoristimo svoje vrijeme da se obrazujemo i usvojimo nova znanja i vještine. Što se mene tiče, svaki trenutak pokušavam iskoristiti da upoznam nove ljude ili da pronađem neku novu poslovnu priliku. Tako bismo svi trebali. Vjera je jako bitna u životu muslimana, ali trebamo razbiti predrasude u društvu sa knjigom u ruci i znanjem u glavi.“, naglašava ona.

Izvor: Al Jazeera

 

 

Denisa Malić
Autor ove peticije

#598 Re: Re:

2016-02-08 14:59

#597: - Re:  

Alejkumu selam, gospođa Bihorac je također kreirala peticiju Glas naroda PROTIV ODLUKE VSTV- a, tako da je u navedenom članku riječ o njenoj peticiji

http://www.onlinepeticija.com/glas_naroda_protiv_odluke_vstv-a 


Gost

#599 Re: Re: Re:

2016-02-08 16:56

#598: Denisa Malić - Re: Re:  

 Ipak red bi bio da je rekla čija je ideja, od koga je ukrala ideju. Samo da bi mogla reći da je nešta uradila?

Denisa Malić
Autor ove peticije

#600

2016-02-08 18:28

Ne razumijem kako mislite da je ukrala ideju, ovdje se radi o dvije sasvim različite peticije. Potpuno mi je svejedno ko je prvi kreirao peticiju. Meni je čak drago što se i ona uključila i što je prikupila više od 3.500 potpisa.