STOP nasilju i zlostavljanju djece! Jer nas se tiče!

Quoted post

Ahmed Mahmud

#1374

2016-01-24 17:59

Imam i ja potrebu da nesto napisem.
Pohadjao sam istu osnovnu skolu kao i Mahir, samo u Tuzli. Cak i znam Mahira iz vidjenja obzirom da je moja sestra bila u njegovom razredu. Zelim da malo bolje objasnim o kakvoj se skoli zapravo radi, odnosno kako je to u ocima bivseg ucenika. Nakon 8 godina provedenih u Medjunarodnoj OS u Tuzli mogao sam reci samo sve najgore.
Prve 2-3 godine nisu bile tako lose barem sto se znanja tice. Medjutim, bilo je dosta problema sto se ponasanja tice. Recimo, bilo je neke djece u nasem razredu (koji generalno nije bio toliko los koliko ostali) koji su imali taj obicaj da vrijedjaju drugu djecu, smatraju ostale manje vrijednim itd.. znali su me nazivati crncem, crncugom, robom, nigerom (!?) Itd.. otac mi dolazi Egipta pa imam nešto tamniji ten nego ostala djeca i to je bio dobar razlog da cujem razne uvrede na svoj racun. Pazite, tada smo imali nekih 8 godina pa vi shvatite koji je to mentalni sklop djeteta od 8 godina da tako vrijedja svog druga iz razreda. Ja nekim uvredama nisam ni znao znacenje (npr niger). Eh razlika izmedju mene i osoba kao sto je Mahir je ta da sam ja na takve stvari odgovarao nasiljem. Tukao sam se skoro svaki dan. Na kraju sam UVIJEK bio ja kriv, a osobe koje su me vrijedjale Nikada! Da li je normalno da se dijete od 7,8,9 godina tuce u skoli svaki dan? Je li moguce da nastavnici nisu bili u stanju da pronadju izvor problema i da ga rijese? Odgovor je da, a imali su oni pametnijeg posla od naseg odgoja.
Vremenom sam naucio da kanalisem bijes; trenirao sam karate i bio jedan od najboljih ucenika, ali situacija u skoli je bila sve gora. Došao je novi direktor, svi bolji nastavnici su otisli, skola je postala magnet za snobovske porodice i njihovu djecu, a problema bilo sve vise. Tamo su bila djeca koja su, izgleda, odgajana tako da misle da su svi ispod njih. Ja, licno, nisam imao previse problema, ali bilo ih je itekako. Od razbijenih glava pojedinih ucenika pa do raznih incidenata. Naravno, opet se SVE zataskalo. U osmom razredu presli smo u novu zgradu gdje je i dan danas skola. Dosli su jos neki nastavnici/profesori vecinom Turci. Jedva sam cekao da prodje ta godina; nisam naucio nista, bilo je svakakvih incidenata, a neki djecaci iz istog razreda u koji je isao i Mahir su dirali moju sestru i ja sam je naravno branio. Na kraju je njihova razrednica (kojoj su jednostavno 3 ucenika bila bitnija od 2) govorila kako ja maltertiram mladje ucenike-3 muskarca koji su dirali moju sestru! Proljece 2011, odnosno moja zadnja 3 mjeseca u toj skoli su izgledali ovako: dane sam provodio u jednoj viska prostoriji u kojoj sam SAM ili ponekad sa nastavnicom vjezbao matematiku. Niko me nije kontrolisao, dolazio sam kada sam htio, a petice su mi vec bile zakljucene. Najbitnije je bilo da ja ostvarim sto bolje rezultate na takmicenjima iz matematike kako bi skola dobila bodove i nastavila da ubjedjuje roditelje kako oni super rade. Samo da napomenem, jos od sestog razreda sam radio privatno sa nastavnicom iz OS Novi Grad tako da ni ti rezultati nisu njihova zasluga. Da ispričam jos jednu scenu koja se desila krajem mog zadnjeg polugodišta: igralo se takmičenje iz fudbala. Mi iz razreda smo bili nezadovoljni odlukom sudije i bilo je nekih sitnih svadjica i tako. Poslije toga, profesor me odvukao u stranu i rekao mi na engleskom sljedece stvari, citiram: budes li mi ista rekao slomit cu ti ruku (!?) . Nisam se prepao nego sam zaprijetio da cu odma zvati roditelje. Trebam li reci da je na ovome ostalo? Malo poslije toga, kod istog profesora, imali smo zadnji cas matematike. I pazite sada ovo! Profesor me prozvao da odgovaram! Pazite, profesor je prozvao učesnika drzavnog takmičenja iz matematike da odgovara jer toboze nije radio nekakav test. Nisam se protivio nego sam izasao pred tablu. Dobio sam zadatak za koji je on mislio da cu ga raditi citav cas i po mogućnosti pogriješiti. Medjutim, iskoristio sam formulu koju sam naucio od nastavnice iz OS Novi Grad i rijesio zadatak za 3 min. Profesor je stajao kao kip punih 5 minuta jer mu nije bilo jasno sta sam uradio. On nikada u životu nije vidio tu formulu. Ispao je budala pred citavim razredom.
Da zaključim, to je skola u kojoj djeca zaista imaju problema. Da li zbog nedostatka pažnje roditelja koji hodaju po poslovnim večerama ili neceg drugog ne znam, ne bavim se ni psihologijom ni sociologijom. Znanje je ocajno, kada sam dosao u gimnaziju nisam znao nijednu formulu iz fizike, nijedan element iz hemije itd..a bio sam takmicar iz matematike i imao sve petice uvijek. Eh sada ono najgore: pedagoski pristup odnosno njegov izostanak kod nastavnika ove skole: dragi ljudi oni su sve zataskavali, skolarina je bila najbitnija i gurao se u zaborav svaki problem! Ti ljudi ne reaguju, maltretiranje moze proc jer ako 3 maltretira jedno njima je gore da izgube 3 školarine nego jednu! Jedina razlika izmedju mene i Mahira je ta da sam ja na one prve uvrede reagovao tucom, a onaj ko nije, taj je samo docekao i sljedece i tako sve gore i gore. Fino i vaspitano dijete kao Mahir se nije moglo nositi sa divljacima. Ljudi, ne smijemo dozvoliti da nam se Mahir ponovi.

Replies

Eki

#1375 Re:

2016-01-25 07:36:26

#1374: Ahmed Mahmud -  

 Ma krivci smo uvijek mi bili, jer sto bi nas neko izazivao.... nece "bezveze"

Niko ne vjeruje da te neko dira bez razloga..