Želimo kvalitetniju uslugu i niže cijene u GIPS-u TK

Armin M.

/ #49 Grozna usluga

2015-06-30 10:57

Usluga je nikad gora. Odrastao sam uz GIPS i uvijek je sve bilo ok, cijene mjesečnih karata su poskupjele kada je poskupilo gorivo, a nisu se vratile kada je gorivo opet došlo na normalu, ali osim toga je bilo ok.
Dolaskom novog vlasnika se sve promijenilo. Osjećam se kao zatvorenik sa onim silnim kamerama te elektronskim kartama. Razumijem ja da je to tako po Europi, ali mi nismo Europa. Ako ćemo se već onda ponašati kao oni gdje je klima (ili barem ispravni šiberi), gdje su udobni autobusi mlađi barem od 30 godina itd. Naumpade mi ona stara narodna: "Došla stoka da uvodi red ljudima". Na stranu što je usluga postala grozna, to je tolerantno, međutim kap koja je prelila čašu je izbacivanje ljetne studentske karte iz ponude i ukidanje karte za pola mjeseca (a sve su to reklamirali na svojoj hyper modernoj tehnologiji led reklama iz 1992. za koju, naravno, mi plaćamo). Da ne pričamo o poskupljenju redovnih karata i činjenici da je karta za dijete od 7 godina ista kao i za studenta od 20 i za starca od 80. Sramota.
Pod hitno nešto poduzeti, a ukoliko je ikako moguće apelujem na sve druge prevoznike da se izbore i da uvedu još pokoju liniju pogotovo za prigradski saobraćaj jer je ovo katastrofa.

Kašnjenje je posebna priča. Nerijetko čekam autobus i po pola sata duže nego što bi trebalo, dok je to prije bio sasvim rijedak slučaj. A kako i da ne kasne kada je procedura od skoro jedan minut po putniku dok mu se odštampa karta. Jer, idemo naprijed, moderni smo zar ne? Opet ne krivim vozače, oni su tu najgore prošli.
Još imaju obraza da pričaju o nekim uspjesima i traže podršku. Da ne pričam o nevjerovatnom bezobrazluku i frajerisanu prilikom pisanja obavijesti od prije par dana koja je bila čisto plaženje jezika i pokazivanje koliko se stoka osilila:"

Dobro jutro :) (znači stavili su prokleto crni smajli. Dovoljno govori)

Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla obavještava putnike/učenike i studente da i za vrijeme ljetnog školskog raspusta mogu dopuniti svoje mjesečne Bus kartice za mjesec juli i august. U toku ljetnog školskog raspusta u prodaji neće biti "ljetne karte".


Za gradski da i ne govorim jer u Tuzli imaju apsolutni monopol, sasvim je nevjerovatno da mogu stojati po pola sata na stanici usred grada i da u tom periodu ne naiđe nijedan autobus jer je "ljetni red vožnje". Što je najgore sam red vožnje koji su oni izbacili na svojoj stranici i reklamiraju ga kao "ljetni" tj. aktuelni nije tačan. Navedeno je dosta linija koje ne idu i oni sami kažu da ne idu, a reklamiraju ih kao postojeće. Ovaj mjesec sam bukvalno džaba kupio mjesečnu jer sam svaki dan opet pješačio doma jer linije koje su navedene kao postojeće i redovne u toku raspusta ne idu. Još te pogledaju kao idiota kada ih pitaš za to. Mogu ja ovako do sutra pričati, ali nikad dosta.

Sramota. Ako taj pojam još uvijek postoji u BiH.