SMANJENJE CESTARINE I OSIGURANJA ZA MOTOCIKLISTE U BiH

Suzuki

/ #54

2013-06-19 06:42

Što se motocikala u BiH tiče, trebalo bi izmijeniti dosta zakona ali i uvesti nove.
Npr.kod osiguranja i registracije napraviti klase prema snazi motora a ne prema radnoj zapremini.Recimo u nekim zapadnim zemljama uopšte ne moras osigurati motor prilikom registracije, nego taj isti samo mora biti tehnički ispravan, te naravno moraju se platiti takse.
E sad dolazimo do ovoga sto sam ranije spomenuo,..za snagu motora.Kako sam negdje čitao neko istraživanje,a u principu to tako i dođe, veća je šansa da neko napravi udes sa sportskim motociklom od 600 ccm koji ima 120-tak KS i manje od 200 KG te može ostvariti vrlo velike brzine od npr. nekoga ko se lagano vozi i uživa na Harley-u od 1600,1700 ccm, koji ima 350 KG i nekih 70-tak KS i jedva vuče "sam sebe".
Također bi trebalo smanjit ako ne i ukinut mnoge takse za motocikle, jer većina motora manje troši i zagađuje okolinu od automobila.Isto tako, smatram da bi trebalo ukinut taksu za održavanje puteva il tako nesto, jer motocikli uopšte nemaju dovoljnu težinu da oštete kolovoz, dok su isto tako ljudi utvrdili da jedan kamion sa ukupnom masom od 40 tona ošteti cestu kao da je preko nje prešlo 20 000 automobila.
I kad smo kod registracije,ja opet vozim motor nekih 7-8 mjeseci u godini, doduše ne vozam se po kiši ako nije nužda, te naravno kad su vrlo niske temperature te kad ima snijega i leda po kolovozu (decembar,januar,februar), tako da bi najbolji sistem bio da mi privremeno vratimo tablice a oni nama nadoknade ekvivalentni iznos za mjesece u godini kada se necemo ili zbog vremenskih prilika ne možemo vozati.

Isto mislim, da bi se ovim problemima trebali posvetiti moto klubovi, koji bi se trebali organizovat i ujedinit u cilju da se rješe ovakva i slična pitanja, a ne samo ispijat pive i trošit bogu dane od kafane do kafane :).